Átfogó
irodamenedzsment megoldás

Az Invensol SAM szoftver egy intelligens irodai alkalmazás, ami a munkatársak, vállalati eszközök, és az irodatér hatékony menedzselésére szolgál. Támogatást nyújt egy agilisan működő, változásokhoz is alkalmazkodó munkahely létrehozásában.

SAM funkciók

Univerzális megoldást fejlesztettünk ki, amely nemcsak az ingatlan tulajdonosát, hanem a bérlőket és az ott dolgozó alkalmazottakat is támogatja.

Business people working at open office

Foglalás az irodatérben

Foglalj egy, munkaállomást tárgyalót vagy parkolóhelyet bármilyen dátumra, pár kattintással!

A felhőalapú szoftverszolgáltatásunk könnyedén elérhető bármilyen böngészőből, leegyszerűsítve és átláthatóvá téve a foglalási folyamatot az alkalmazottak számára.

Egyszerűsítsd az adminisztratív feladatokat és nyújts jobb munkahelyi élményt!

Irodamenedzsment

Tartsd kézben az irányítást az ingatlanod felett és intézd az üzemeltetési feladatokat egy felhasználóbarát felületen keresztül!

Ne pazarolj több időt a különböző forrásból érkező adat rendszerezésére! Az Invensol által létrehozott integrált platformon az összes információt eléred, amire szükséged lehet az ingatlan menedzseléséhez kapcsolódóan.

Happy businessmen working at office coworking space
SAM software Analytics and Dashboard module screeenshot on laptop

Jelentések

Részletes riportok segítenek az irodatér, a munkafolyamatok és egyéb szervezeten belüli üzleti folyamatok optimalizációjában.

A teljesítmény és a kihasználtság értékeléséhez elengedhetetlen ma már az adatelemzés. A SAM rendszer részletes információt nyújt az irodatérről, a különböző szervezeti egységekről és a vállalati eszközökről.

Újdonságok

Vissza az irodába

Amíg az alkalmazottak többsége még otthonról dolgozik, addig sokaknak naponta kell ingáznia a munkahelyre. A fertőzés kockázata egy irodatérben még akkor is magas, ha betartják a távolságot.

Egy esetleges fertőzés esetén elengedhetetlen, hogy minél gyorsabban azonosítsuk az érintett személyeket a szervezetben, és ellenőrizzük az ülőhelyüket, hogy megtudjuk, kik lehetnek potenciális fertőzött személyek.

Külön riportot tettünk közzé a SAM-ben Szomszédkereső néven, amely lehetővé teszi a név és a foglalás időpontja szerinti szűrést.

Tudj meg többet

Milyen előnyökhöz juthatsz a SAM által?

Irodatér-optimalizálás

Az alkalmazottak élvezhetik a rugalmas munkaidőt vagy távmunkát, ezáltal az iroda befogadóképessége bővíthető.

Költségcsökkentés

A SAM segít csökkenteni a rezsi költségeket és egyéb üzemeltetési díjakat az irodatér és eszközhasználat optimalizálása által.

Közösségépítés

A SAM lehetőséget teremt a tevékenységalapú munkavégzés bevezetésére, valamint támogatja a szervezeti egységek közötti kooperációt.

Irodai jóllét javítása

Az irodatér fejlesztése, a munkavállalói élmény javítása pozitívan hat a dolgozók elégedettségére és elköteleződésére.

Adatgyűjtés és -elemzés

A SAM által jobban megismerheted az iroda működését, a csapatok közötti együttműködést, és hatékonyabban menedzselheted a vállalati eszközöket is.

Versenyképesség javítása

A SAM segít hosszútávon megőrizni a munkaerőt, illetve motiválni az új generációt a szervezethez való csatlakozásra.

Úgy érzed, elvesztél a proptech hírek és irodatrendek között?
Ne aggódj, mi tájékoztatunk a legfontosabb hírekről, ha feliratkozol itt:
Érvényes.
Kérjük, töltsd ki ezt a mezőt!
Kérjük, töltsd ki ezt a mezőt!

Partnereink

Vodafone logo Dome Facility Services Group logo Haas & Schmidt Lighting logo Irodakereso.hu logo Kinnarps logo Tungsram smart solutions logo Bitrise logo Daikin logo Semcon logo Intrum logo Nestle logo Grundfos logo Hydro logo