Ezzel az egyszerű eszközzel könnyedén megismerheted a céged működését és ez alapján menedzselheted a különböző szervezeti egységeket.
RészletekKönnyen végezhetsz vállalati kutatásokat különböző dokumentumok és felmérések hozzárendelésével az alkalmazottak számára.
RészletekAz irodatér és a vállalati eszközök használatának optimalizálásával egyszerre csökkentheted a rezsi és az üzemeltetési költségeket. Kezeld vállalati eszközeidet könnyedén!
RészletekSegítségével hatékonyan koordinálhatod a vállalati járműhasználatot, miközben csökkented az állásidőt.
RészletekÁtlátható adminisztrációs platform az irodában található szekrények és tulajdonosaik nyomonkövetésére.
RészletekEz a modul segít kezelni az összes szolgáltatási igényt és karbantartási feladatot.
RészletekA széleskörű felhasználói információknak köszönhetően ezt az alkalmazást a HR, az IT és az FM szakemberek is tudják hasznosítani, hogy naprakész információhoz jussanak az alkalmazottakról.
Integrált funkciók:
Az eszközkezelő modul lehetővé teszi az eszközök különböző csoportjainak nyomon követését, mint például az irodai berendezések, bútorok, laboratóriumi felszerelések. Az alaprajzokon található CAD szimbólumokkal összekapcsolhatóak az eszközök, így egyszerűen rögzíthető az elhelyezkedésük, a tulajdonosuk, illetve a termékinformációkhoz való hozzáférés is, ami jelentősen megkönnyíti a karbantartás és a személyzet mozgatási folyamatait. A grafikus lekérdezésekkel megkereshetőek és vizuálisan megjeleníthetőek az eszközök az alaprajzokon.
A leltárszolgáltatások és a riportok biztosítják, hogy teljeskörű ellenőrzés alatt tartsd a befektetett eszközöket a vásárlás napjától a leselejtezésig.
biztosítják, hogy teljeskörű ellenőrzés alatt tartsd a befektetett eszközöket a vásárlás napjától a leselejtezésig.
Valószínűleg ez a vállalati eszközök legnagyobb csoportja: bútorok (íróasztalok, székek, asztalok, heverők, irattartó szekrények és mozgatható válaszfalak) és berendezési tárgyak (bármi, ami az épülethez vagy annak szerkezetéhez kapcsolódik, és amelynek eltávolítása károkat okozna.)
Ez a kategória magában foglalhat bármely munkaállomáshoz vagy alkalmazotthoz rendelt eszközt: számítógépeket, laptopokat, képernyőket, mobiltelefonokat.
Nemcsak a vállalati mobiltelefonokat, hanem a SIM kártyákat is nyomon lehet követni a SAM rendszerben.
A modul értékes információkat tartalmaz a flotta működéséről, a bérleti adatokról, a szervizelésről, a biztosítás részleteiről és a kapcsolódó költségekről. Kezeld az adatokat a felhőalapú, felhasználóbarát platformon keresztül, bárhonnan!
A SAM segítségével egyszerűen nyomon követhető, ki kapott hozzáférést, melyik szekrényhez. Könnyedén áttekintheti a szekrények listáját, és megkeresheti azokat az alaprajzon.
A létesítmény szolgáltatás igényeinek benyújtása, kiosztása és követése egyszerű és könnyű feladat mindenki számára, aki ezt a modult használja. Segítségével mérheted az ügyfélszolgálat válaszidejét, a kiszolgáló szolgáltatásait és a felhasználók elégedettségét is.
Könnyen jelenthetők a hibák, illetve az illetékes karbantartói csapathoz/ személyhez történő hozzárendelés is.
Soha nem volt ilyen egyszerű a hibajegyek keresése! Az információk szűrése történhet a hiba helye vagy típusa alapján.
A irányítópulton áttekinthető és nyomon követhető a hibajegyek állapota.
Képek hozzáadása és leírása segít a karbantartó csapatnak a probléma azonosításában.
Az alaprajzon kijelölt hely megadásával könnyedén hozzáadhatóak új hibajegyek.
Az alkalmazás megnyitása nélkül is informálódhatsz a hibajegyekkel kapcsolatos aktuális hírekről.