Az Invensol SAM a leghatékonyabb irodamenedzsment szoftver az információk gyors összegyűjtésére és megosztására. Egy egyszerűen kezelhető, átlátható platform, ami bárhonnan, bármikor elérhető.
A gyűjtött adatok kiértékelése minden szervezet számára fontos feladat. A személyre szabható adatelemző felületünkön kiválasztható, milyen információk kerüljenek előtérbe fontosságuk alapján: kihasználtsággal kapcsolatos információk vagy akár a létesítménygazdálkodásról egy részletes elemzés az Irányítópult modulunkból.
A többplatformos környezet ideális körülményt biztosít bármilyen irodai formátumnak: PC-n, Mac-en és bármilyen érintésre optimalizált alkalmazáson működik szoftverünk, beleértve az iOS-t és az Android-ot is.
Bármilyen adatmennyiség esetén elsődleges prioritásunk a biztonság. A legmodernebb technológiai hátterünk megfelel az ipar legmagasabb szintű IT biztonsági követelményeinek.
A szoftver könnyen implementálható bármely szervezetben, és külön előnye, hogy nem igényel állandó karbantartást.
A SAM különféle - önállóan is elérhető - modulokat tartalmaz, amelyek testre szabhatóak a vállalat igényei szerint. Ezen kívül lehetőség van külső megoldások integrálására is a rendszerbe.