Nyomon követheted napi menetrendjüket, az asztalfoglalásokkal kapcsolatos preferenciájukat, hányszor választják az otthoni munkát vagy a távmunkát, hányszor mennek üzleti útra vagy betegszabadságra.
Megtudhatod, hogy mik voltak az épületben leggyakrabban előforduló hibák, havonta/évente hány hibajegyet nyitottak, a különböző részlegek vagy emeletek szerint, illetve milyen gyorsan lettek javítva ezek a hibák.
Rugalmasan megtervezheted az egyes szervezeti egységek ülőhelyét, illetve rugalmasan mozgathatod őket az irodaterületen belül. Az elemzések alapján bővítheted vagy csökkentheted a csapatok méretét.
Könnyedén áttekintheted a vállalati eszközök listáját, beleértve a bútorokat, az autóparkot, az informatikai eszközöket, hozzárendelheted őket az alkalmazottakhoz, és nyomon követheted karbantartásukat.
Megtekintheted, melyik tárgyalóterem a legnépszerűbb, általában hány ember foglalja le őket, vagy péládul melyek azok a berendezések, amelyeket rendszeresen használnak egy értekezlet során.
Tapasztalataink szerint az irodaterület-kihasználás a hagyományos 'fix' munkaállomásokon (1 asztal / 1 dolgozó) a szokásos munkaidőben az irodaterület 60% -a, vagyis 40%-a szinte mindig üres. A kihasználtsági adatok az eltéréseket is mutatják a különböző napszakok között.
A mai dinamikusan fejlődő vállalatoknál fokozatosan nő az irodai alkalmazottak száma. További irodahelyiségek építése vagy bérbeadása helyett egy új trend mutatkozik: az agilis munkavégzés, illetve rugalmas asztalfoglalás.
A SAM agilis munkavégzésre való felhasználása arról szól, hogy miként növelhető az alkalmazottak száma irodabővítés vagy akár az irodaterület csökkentése nélkül.
Hagyományos irodákban
Agilisan működő irodákban
A kihasználtsági hőtérkép funkciót azért fejlesztettük ki, hogy a felhasználók megtalálják a legmegfelelőbb munkaállomást, és megtudhassák, hogyan használják nap mint nap az irodaterüket.