Univerzális megoldást fejlesztettünk ki, amely nemcsak az ingatlan tulajdonosát, hanem a bérlőket és az ott dolgozó alkalmazottakat is támogatja.
Foglalás az irodatérben
Foglalj egy, munkaállomást tárgyalót vagy parkolóhelyet bármilyen dátumra, pár kattintással!
A felhőalapú szoftverszolgáltatásunk könnyedén elérhető bármilyen böngészőből, leegyszerűsítve és átláthatóvá téve a foglalási folyamatot az alkalmazottak számára.
Egyszerűsítsd az adminisztratív feladatokat és nyújts jobb munkahelyi élményt!
Irodamenedzsment
Tartsd kézben az irányítást az ingatlanod felett és intézd az üzemeltetési feladatokat egy felhasználóbarát felületen keresztül!
Ne pazarolj több időt a különböző forrásból érkező adat rendszerezésére! Az Invensol által létrehozott integrált platformon az összes információt eléred, amire szükséged lehet az ingatlan menedzseléséhez kapcsolódóan.
Jelentések
Részletes riportok segítenek az irodatér, a munkafolyamatok és egyéb szervezeten belüli üzleti folyamatok optimalizációjában.
A teljesítmény és a kihasználtság értékeléséhez elengedhetetlen ma már az adatelemzés. A SAM rendszer részletes információt nyújt az irodatérről, a különböző szervezeti egységekről és a vállalati eszközökről.
Újdonságok
Vissza az irodába
Amíg az alkalmazottak többsége még otthonról dolgozik, addig sokaknak naponta kell ingáznia a munkahelyre. A fertőzés kockázata egy irodatérben még akkor is magas, ha betartják a távolságot.
Egy esetleges fertőzés esetén elengedhetetlen, hogy minél gyorsabban azonosítsuk az érintett személyeket a szervezetben, és ellenőrizzük az ülőhelyüket, hogy megtudjuk, kik lehetnek potenciális fertőzött személyek.
Külön riportot tettünk közzé a SAM-ben Szomszédkereső néven, amely lehetővé teszi a név és a foglalás időpontja szerinti szűrést.
Tudj meg többet
Milyen előnyökhöz juthatsz a SAM által?
Irodatér-optimalizálás
Az alkalmazottak élvezhetik a rugalmas munkaidőt vagy távmunkát, ezáltal az iroda befogadóképessége bővíthető.
Költségcsökkentés
A SAM segít csökkenteni a rezsi költségeket és egyéb üzemeltetési díjakat az irodatér és eszközhasználat optimalizálása által.
Közösségépítés
A SAM lehetőséget teremt a tevékenységalapú munkavégzés bevezetésére, valamint támogatja a szervezeti egységek közötti kooperációt.
Irodai jóllét javítása
Az irodatér fejlesztése, a munkavállalói élmény javítása pozitívan hat a dolgozók elégedettségére és elköteleződésére.
Adatgyűjtés és -elemzés
A SAM által jobban megismerheted az iroda működését, a csapatok közötti együttműködést, és hatékonyabban menedzselheted a vállalati eszközöket is.
Versenyképesség javítása
A SAM segít hosszútávon megőrizni a munkaerőt, illetve motiválni az új generációt a szervezethez való csatlakozásra.